Isnin, 7 September 2015

Set Bersalin Nona Roguy

Mommies tengah cari set bersalin?

🍃Ok Set Bersalin Nona Roguy ni bukan sahaja menjadi pilihan utama tapi sebab Nona Roguy ni merupakan jenama set bersalin yang dipercayai dan menjadi best seller di setiap toko-toko mahupun kedai menjual set bersalin... 🍃

PM or Wassap kami 0164442914



www.facebook.com/Jamusetbersalinhoneyz

🎀Cara penggunaan set bersalin Nona Roguy.

Phytonatal 90 tablets (30 hari) - Untuk di makan Khasiat Membantu membersihkan rahim dengan mengeluarkan angin lendir dan darah kotoran dalam sistem badan. Menyegarkan fungsi rahim serta mengeluarkan susu yang segar dan menambahkan daya tenaga semasa pantang. Mengimbangkan kembali sistem badan. Memperbaiki perjalanan darah. Meringankan dan mengencangkan badan. Baik untuk membuang lemak dan sakit anggota, angin meroyan, kembung perut, melawaskan pembuangan air besar dan kecil. Memelihara kesihatan dan kecantikan. Cara pemakanan Bersalin Normal - Disyorkan mengambil tablet Phytonatal pada hari ke 4 selepas bersalin Bersalin Pembedahan - Disyorkan mengambil tablet Phytonatal pada hari ke 7 selepas bersalin (bergantung pada kesihatan ibu bersalin)

Krim Herbanika Barut 60 gm Digunakan secara tradisional untuk mengencangkan kembali otot-otot perut terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Juga digunakan untuk membantu melegakan sakit sendi dan otot. Khasiat Mengamalkannya :
a. Mengecutkan rahim, mengeluarkan darah nifas dan kotoran dari rahim.
b. Mengembalikan kesegaran kulit perut yang lembik dan mengurangkan kedutan.
c. parut dan jalur pecahan pada perut.
d. Mengempiskan perut yang buncit dan merampingkan pinggang

Cara Penggunaan Diamalkan bermula hari ke 4 – 40 a. Digunakan dua (2) kali sehari pada sebelah pagi selepas mandi dan pada sebelah malam (sebelum tidur). b. Sapu Herbanika Barut Krim ke seluruh perut dan pinggang. c. Lumurkan Minyak Herbanika kemudian sapukan Herbanika Barut Krim ke pinggang, perut dan bahagian ari-ari. d. Pakailah bengkung. e. Dilakukan 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi dan petang. f. Pada waktu petang, bersihkan dan pakai semula seperti cara di atas. Gantikan dengan bengkung yang baru atau bersih. g. Pakai sepanjang malam.

Uncang Cuci Herbanika
Untuk kegunaan luar Digunakan sebagai air cebok semasa menjalani rawatan selepas bersalin, membantu mengawal berbagai penyakit selepas bersalin, penyakit kulit yang berair, kering, berkuping, berdarah dan bernanah. Mempercepatkan kesembuhan bagi luka berkudis, luka pembedahan, luka dan kudis penyakit kencing manis dan infeksi di bahagian sulit (lelaki / perempuan). Cara kegunaan: Ambil 1/2 pkt Herbanika Uncang Cuci campur : liter air panas mendidih. Biarkan warna menukar kekuningan herba, guna airnya yang masih panas yang tidak melecurkan. Gunakan kapas untuk mencuci bahagian sulit selepas buang air kecil bagi ibu-ibu dalam pantang atau infeksi tempat sulit. Untuk kegunaan lain, boleh di amal menggunakan kapas, membersihkan tempat-tempat yang berpenyakit, sebelum sapu ubat-ubat sakit kulit. Boleh diamal 2 sehingga 3 kali sehari iaitu (Pagi dan Malam) atau ( Pagi, Petang dan Malam) sehingga ia tidak mengeluarkan warna herba lagi. a) Gunakan Herbanika Uncang Cuci untuk membersihkan dan mencebok bahagian tempat sulit semasa dalam pantang untuk menjaga kebersihan dan kesegaran tempat sulit. b) Setiap kali selepas membersihkan tempat sulit : sapukan Minyak Mustajab di bahagian tempat sulit dan tuangkan Minyak Mustajab ke atas Tuala Wanita. c) Jika ada luka atau luka yang belum sembuh, ambil 1 pkt Mustajab Muda Mesra (Pembersih Dalaman) di campur dengan Minyak Mustajab dan buat seperti Krim Herba. Sapu di bahagian yang luka itu, setiap kali bahagian itu di bersihkan. Jika luka sudah sembuh, sapu Minyak Mustajab sahaja di bahagian tempat sulit sehingga habis pantang.

Akar Herbanika ~ Untuk Diminum Khasiat Menyegarkan urat saraf dan membantu mengeluarkan susu segar dan pekat. Ia dapat mengurangkan air yang berlebihan dalam badan. Melawaskan pembuangan air kecil, meringankan badan, membantu memecahkan lemak yang degil dan mengurangkan keletihan serta sakit-sakit sendi, juga untuk mengawal bau badan. Bagi lelaki, untuk penyuburan benih dan menghindarkan angin pasang. Ambil 1 pt Akar Herbanika di campurkan dengan 1 cawan air panas. Jika terlalu pekat bolehlah ditambah air sehingga ia menjadi cair. Boleh di campur dengan gula batu atau madu lebah jika perlu. Minum air Akar Herbanika suam-suam panas sebagai ganti minuman biasa. Sehari 3-4 cawan. Nasihat Untuk penjagaan intensif bagi mempercepatkan penyemburan luka dalaman. Bagi yang bersalin secara normal : Pengambilan setiap pagi selama seminggu bermula dari selepas bersalin. Bagi yang bersalin secara pembedahan : Pengambilan setiap pagi selama 2 minggu bermula dari selapas bersalin. Selepas tamat tempoh pantang bersalin.

Minyak Herbanika ~ Untuk kegunaan luar. Khasiat Membantu melembut dan mengencangkan kembali kulit perut. Di sediakan khusus untuk ibu-ibu yang menjalani rawatan selepas bersalin. Minyak pelembap melembutkan dan mengencangkan kembali perut yang kendur, lembik, dan pecah-pecah berjalur. Dapat menyegarkan urat saraf dan otot- otot yang lemah, kulit-kulit badan dan payudara yang kendur. Membantu melicinkan peredaran darah dan mengeluarkan angin kotoran melalui liang-liang roma badan.

Herbanika Lulur ~ Untuk kegunaan Luar Khasiat Membantu menegangkan payudara yang kendur. Memecahkan lemak serta lendir yang degil dan memgembalikan kepejalan badan. Pembersih antiseptik yang membantu mengatasi penyakit dan mempercepatkan pemulihan serta mengatasi panyakit kebas, mudah sejuk, urat saraf serta peluh yang berbau. Mengecutkan bengkak-bengkak yang di sebabkan oleh angin lendir di sendi, peluh yang berbau dan urat-urat timbul. Membantu sebagai penyegar dan penyental kulit daripada daki mati, parut hitam, parut bersalin, jeragat hitam, kulit kasar dan berjerawat. Terbukti keberkesanannya bagi lelaki dan perempuan. Cara kegunaan: a) Selepas mandi, duduk atas tikar atau plastik dan mulai lulur seluruh badan seperti berikut : 1/2 sudu besar Herbanika Lulur di campur dengan air panas suam serta sedikit air florida ( Jika perlu). Gosokkan ke atas kulit badan, kaki, betis, tapak kaki, tangan, lengan dan belakang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Harga Promosi Kami

Promosi Promosi Promosi

Set Bersalin Terbaik pada harga terbaik uolls. Cepat dapatkan segera sebelum stok habis ya. ... See more Promotion promotion pro...